miercuri, 3 iulie 2013

Episodul 1

- Dumneavoastră nu vreți să luați credit?!?!?!
- Nu. Mă cac pe capitalismul vostru.
- Bine atunci stați cu chirie. Larevedere :) Mi-a spus consilierul bancar și a pus receptorul.

Trebuia să mă supun sistemului în caz contrar mă aștepta o soartă de boschetar.
Dacă nu ai credit - nu ai casă.
Dacă nu ai casă - nu ai unde face sex
Dacă nu ai unde face sex - inhalezi aurolac pentru a suplini lipsa sexului
Dacă ești aurolac - îți e idiferent unde dormi și degeri în frig
Dacă degeri în frig - faci gangrenă și pierzi bucăți din corp... creierul... coaiele...

Și totuși nu mă supun capitalismului, nu vreau să fiu sclavul unei bănci.
Există case părăsite în sate părăsite, mă voi muta acolo, nimeni nu va ști nimic. Voi duce un mod de viață mizantrop. Voi mulge capra, voi prăși svecla, mă voi căca în WC-ul din grădină... pe Capitalismul vostru!

A doua zi mi-am făcut bagajele, am pus în valiză doar strictul necesar.
-O sticlă de spirt
-Portretul lui Bacovia
-Un costum de urs, îmi place costumul de urs
-Biblioteca personală am pus-o întro pungă de plastic
-S.C.C.Î.M (se descifrează : Sare, Cuțit, Chibrite, Încărcător pentru Mobil)
-L-am luat pe guzganul Timofti în colivia lui.

M-am dus undeva în raionul X-iușeni.
Era un sat de unde toate femeile au plecat în Italia, iar bărbații la Moscova, casele erau abandonate, la ferestre erau bătute scânduri, era exact ceea ce căutam.


Un comentariu: