duminică, 18 august 2013

Episodul 5: Cartofii

Îmi era foame, am hotărât să fac clătite. Prima clătită s-a lipit de fundul tigăii și am stricat-o, a 2-a clătită s-a lipit de fundul tigăii și am stricat-o, a 3-a clătită s-a lipit de fundul tigăii și am stricat-o.
Apoi m-am dus la mine în cameră și am plâns.
Eu nu eram în stare nici măcar să fac clătite.
Am ieșit în drum și am început să merg pe drum într-una din cele 2 direcții, până când satul s-a terminat, s-a început o pădure, apoi o vale, apoi un alt sat.
Am ajuns la magazin. Vânzătoarea zâmbea, ea avea pe cap un coc, iar pe acel coc un coc mai mic. Eu am cerut cartofi, ea a cerut bani. Eu am luat cartofii și am început să merg înapoi la deal, prin pădure, pe drum, până când am ajuns acasă.
Am prăjit 3 cartofi și i-am mâncat, eu eram flămând - ei erau buni. Ceilalți 5 cartofi i-am sădit în grădină. Am turnat apă.
Seara am cântat la muzicuță și am adormit, așa atrecut ziua 5.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu